POPTÁVKA

Tel.: 517 375 292

EMAIL: mirror@mirror.cz

Euro dveře

Euro okna

Kastlová okna

Speciální výroba

Interiéry

Doplňkový sortiment

Ošetření a údržba dveří

Mirror > Euro dveře >Ošetření a údržba dveří

Údržba povrchové úpravy

Ochranný lak nesmí být mechanicky poškozen, aby nepronikla voda do dřeva. V případě, že zjistíte poškození laku, je potřebné dřevo ošetřit impregnací a poškozené místo zakrýt potřebnou vrstvou laku.

Výrobce doporučuje jednou ročně po umytí oken a dveří, ošetřit vodou ředitelným specializovaným prostředkem určeným k údržbě oken a vchodových dveří. Prostředek zvyšuje životnost povrchové úpravy a osvěžuje její optický vzhled.

Udržovací sada na vchodové dveře ADLER Haustürpegeset je systém pro čištění a osvěžení vchodových dveří s lazurovou nebo krycí povrchovou úpravou. Vytváří tenký ochranný film proti nečistotám a vodě s efektem hedvábného lesku. Ošetřené plochy musí být před případným lakováním velmi dobře přebroušeny

Obecné zásady

Oknům a jejich funkci škodí vysoká vlhkost vzduchu nad 60 % (betonáže, omítky). Je potřeba intenzivně větrat.
Papírová páska může na rámu okna zůstat maximálně 24 hodin!
Lak a kování chráníme před znečištěním maltou a betonem.
Dřevo a lak ošetřujeme a čistíme běžnými čistícími prostředky. Nepoužíváme žádné chemikálie ani tvrdé předměty.
Prasklé sklo v době po předání oken a díla, se nepovažuje za skrytou vadu.
Popisové štítky ze skla je nutné odstranit ihned po montáži.
U lamel delších než 200 cm se na ploše toleruje 1 spoj délkového napojení.
Kování a lak je nutno v době záruky ošetřit dle servisní knihy.
Pro ochranu laku doporučujeme používat pásky TESA 4838, které smí na oknech zůstat nalepené max. 6 týdnů. Při použití jiných pásek neneseme zodpovědnost za případné poškození laku.

Tento obecný postup je platný pro okna, dveře, fixní části, speciální dveře, pro elementy všech tvarů a otevírání.

Pro zachování záruky a dlouhé životnosti výrobku musí uživatel dbát všech pokynů uvedených v tomto návodu!

Mimosoudní řešení spotřebitelských sporů

V případě, že dojde mezi námi a spotřebitelem ke vzniku spotřebitelského sporu z kupní smlouvy nebo ze smlouvy o poskytování služeb, který se nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou, může spotřebitel podat návrh na mimosoudní řešení takového sporu určenému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je

Česká obchodní inspekce
Ústřední inspektorát - oddělení ADR
Štěpánská 15
120 00 Praha 2

Email: adr@coi.cz
Web:
adr.coi.cz


Vzorkovna a provozovna

Holubice 307

Tel.: 517 375 292

mirror@mirror.cz