POPTÁVKA
Tel.: 517 375 292
EMAIL: mirror@mirror.cz
Naše okna jsou opatřena celoobvodovým kováním MACO. Toto kování umožňuje otevírání křídla okolo levé či pravé osy, vyklápění do 20 stupňů a mikroventilaci. Otevírání a sklápění se provádí jednou čtyřpolohovou klikou.
- mikroventilace (u oken pravoúhlých a větších než 600 x 600 mm)
Všechny pohyblivé části a uzavírací místa kování je nutno mazat.
Také je nutno používat jen takové čistící prostředky, které nenarušují ochranu proti korozi. Detailnější schéma dostanete v návodě na údržbu při předání oken.
Ochranný lak nesmí být mechanicky poškozen, aby nepronikla voda do dřeva. V případě, že zjistíte poškození laku, je potřebné dřevo ošetřit impregnací a poškozené místo zakrýt potřebnou vrstvou laku.
Výrobce doporučuje jednou ročně po umytí oken a dveří, ošetřit vodou ředitelným specializovaným prostředkem určeným k údržbě oken a vchodových dveří. Prostředek zvyšuje životnost povrchové úpravy a osvěžuje její optický vzhled.
Oknům a jejich funkci škodí vysoká vlhkost vzduchu nad 60 % (betonáže, omítky). Je potřeba intenzivně větrat.
Papírová páska může na rámu okna zůstat maximálně 24 hodin!
Lak a kování chráníme před znečištěním maltou a betonem.
Dřevo a lak ošetřujeme a čistíme běžnými čistícími prostředky. Nepoužíváme žádné chemikálie ani tvrdé předměty.
Prasklé sklo v době po předání oken a díla, se nepovažuje za skrytou vadu.
Popisové štítky ze skla je nutné odstranit ihned po montáži.
U lamel delších než 200 cm se na ploše toleruje 1 spoj délkového napojení.
Kování a lak je nutno v době záruky ošetřit dle servisní knihy.
Pro ochranu laku doporučujeme používat pásky TESA 4838, které smí na oknech zůstat nalepené max. 6 týdnů. Při použití jiných pásek neneseme zodpovědnost za případné poškození laku.
Tento obecný postup je platný pro okna, dveře, fixní části, speciální dveře, pro elementy všech tvarů a otevírání.
Pro zachování záruky a dlouhé životnosti výrobku musí uživatel dbát všech pokynů uvedených v tomto návodu!
Mimosoudní řešení spotřebitelských sporů
V případě, že dojde mezi námi a spotřebitelem ke vzniku spotřebitelského sporu z kupní smlouvy nebo ze smlouvy o poskytování služeb, který se nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou, může spotřebitel podat návrh na mimosoudní řešení takového sporu určenému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je
Česká obchodní inspekce
Ústřední inspektorát - oddělení ADR
Štěpánská 15
120 00 Praha 2
Email: adr@coi.cz
Web: adr.coi.cz
Vzorkovna a provozovna
Holubice 307
Tel.: 517 375 292
Copyright © 2024 MIRROR CZ, spol s r.o. Všechna práva vyhrazena.